søndag den 29. september 2013

The cup song attempt

Da jeg var til fest i fredags, hvor jeg ankom lige lovlig tideligt sammen med en ven, sad vi og vidste ikke helt, hvad tiden skulle bruges til. Der blev prøvet ret mange korttricks, da min ven er en tryllekunstner – eller han prøver altså at være. Det morede vi os rigtig meget med, og en øl blev også drukket imens vi ventede på de andre, der havde sagt at de ville møde op. Efter noget tid kom min kammerat med et forslag om at øve lidt på The Cup Song. Min kammerat kunne finde ud af The Cup Song ret godt, så han besluttede sig for, at den skulle jeg  lære. Jeg tror, i alt, jeg kunne 4 eller 5 hele gange, og utallige flops. Så denne søndag, hvor jeg ikke rigtig har noget at lave, valgte jeg, at optage min nye evne. I kan selv beslutte jer for, hvor godt det lige gik mig:

* When I was at a party last Friday, where I arrived just a bit too early together with a friend, we sat and did not quite know how the time should be used. Card tricks were tried quite a few times, as my friend is a magician - or he tries to be. We had much fun with it, and a beer was also swallowed while we waited for the others to arrive at the party. After some time, my buddy suggested to rehearse The Cup Song. My buddy was pretty good at doing The Cup Song, so he decided that I had to learn it. I think all in all I had 4 or 5 times perfectly, and countless flops. So this Sunday, where I did not really have anything to do, I chose to take up my new thing. You can decide for yourself how good I am:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar